Masna hrana izaziva depresiju
Ishrana bogata trans- i zasićenim mastima povećava rizik izazivanja depresije, pokazuje studija španskih naučnika objavljena u SAD koja potvrđuje povezanost brze hrane sa ovim psihološkim poremećajem.
detaljnije...Ishrana bogata trans- i zasićenim mastima povećava rizik izazivanja depresije, pokazuje studija španskih naučnika objavljena u SAD koja potvrđuje povezanost brze hrane sa ovim psihološkim poremećajem.
detaljnije...
Ako tražite način kako povisiti nivo dobrog holesterola, ne morate dalje tragati od osnovne kuhinjske namirnice – jabukovog sirćeta
detaljnije...
So na neki način neutrališe elastičnost krvnih sudova i stvara temelj za ozbiljna oštećenja koja mogu dovesti do ateroskleroze pa i srčanog i moždanog udara.
detaljnije...
Svaka druga osoba u Srbiji ima prekomernu telesnu težinu, što znači da je više od 35 odsto populacije prekomerno uhranjeno, a oko 18 odsto gojazno, rekla je danas doktor opšte prakse i koordinator projekta Evropski Velnes institut Maja Jagodić.
detaljnije...Novi broj časopisa “Dijabetes i mi” Januar/Februar 2011.
[Diabeta.net, 28.11.2011.]
Piše: Dragoljub Jovanović, Nutritional Consultant
http://corpus35.org/
Kandida (Candida albicans) je gljivica koja, kao i mnoge bakterije, normalno naseljava našu crevnu floru. Problem nastaje kada se ravnoteža naruši i kandida nabuja. Tada već govorimo o kandidijazi, specifičnoj infekciji.
detaljnije...Panel diskusija "Ishranom do zdravlja" održana je 27.01.2011. u Privrednoj komori Srbije.
detaljnije...
Autor "Dijete 5 faktora" obišao je svet i sastavio top listu zemalja u kojima se jede najzdravija hrana
detaljnije...U Hrvatskoj je dijabetes osmi uzrok smrtnosti od kog, prema službenim statistikama, umire oko 2,5 posto populacije. Od šećerne bolesti u Hrvatskoj danas boluje svaka peta osoba iznad 65 godine te svaka deseta iznad 18 godina starosti.
detaljnije...Svetska zdravstvena organizacija (SZO) je objavila na više jezika, 12 neobavezujućih preporuka o prodaji prehrambenih proizvoda namenjenih deci.

Preporuke su objavljene radi suzbijanja epidemije dečje gojaznosti, a radi se o podsticanju zemalja članica SZO da preduzmu mere kako bi deca svuda bila zaštićena od reklamiranja suviše masnih, kao i preslanih i prezaslađenih prehrambenih proizvoda.
